Sköjiköja

tror ingen vill veta hur jag ha rmått idag.. om vi säger som så har det varit en rolig helg. Har ungefär varit full sen i fredags.. Känns som jag hålle rpå att bli människa nu igen, fast skulle behöva sova lite. Men nu har man vänt dygnet igen så kommer väl aldrig gå.

I fredags vart det kryssning. Hur kul osm helst som vanligt då. undra om man kan lyckas ha tråkigt på en kryssning. haha iofs vart jag så jäkla full på bussen ner att jag nästan inte höll på att få komma på båten.. eller så illa var det väl inte men kom ner till hytten och deckade av i 2 timmar innan dom väckte mig som tur var. som sagt hade jag eller vi grymt skoj.
Vart väl i säng vid 4tiden och mådde väl inte helt ok 9 dagen efter så var bara att gå till taxfreen och inhandla färdkosten hem. Koskenkorva nordicberries, så klart! :D fick ner en halvliter innan jag kom fram till LA. festen var igång på Åhlens huset så det var bara att hänga på. Rätt sliten.. riktigt roligt var det på förfesten, vart Selmas efter sen trägårn fast hur lite folk som helst.. vart en tur till notgården å lira lite guitarrhero. Sen var det bara att dra hem till mig å  hinka lite av min inköpta sprit. vart inbjuden på efterfest sen me bastu. så det blev bastu och allsång me gitarr. vid 6tiden vart det sänggång och ville verkligen inte vakna idag. Näh fan va roligt jag har haft!! :D

nästa helg blir det jobb, sen ha rjag 2 lediga helger me alkohol innan jag drar. :) niice.

nu får jag försöka sova då. Puh.

Hadet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback