last weekend

Känner verkligen att nedräkningen har börjat.. idag är det exakt 2 veckor innan jag drar-- fatta jag blir borta i ett heljäkla halvår. :) ska bli grymt kul samtidigt som jag kommer sakna den här f***** up staden :p

den här helgen jobbar jag. igår var det så mycket att göra. helt sjuk men det var jätte skoj. för det är juh så man vill ha det egentligen. fast skönare när man är berädd på mega hög me folk så man kan förbereda allt. det tar juh slut allt.
"nej tyvärr du finns inge is eller apelsinjucie till din screwdriver, går det bra ändå?"
fast det är klart att det är svårt att veta dock.
men fick lite ögongodis för min möda. mmmmm :D
efter jobbet vart det en sväng till hannah. Inte helt fel att få en lapedance av 2 killar efter jobbet sådär på småtimmarna. höll på å få nått i ögat som kanske skulle ha varit mindre skoj. Hahah

idag är jag så jäkla seg men ska va på g när jag börjar jobba igen ska vi nog se till :)
kaffe kaffe kaffe!!!
får gärna bli mycke folk idag igen så man kommer igång.
och det är faktiskt min sista dag så ni måste juh säga hejdå.,
nu har jag köpt en liten sak till Selmas oxå. haha ska bli så skoj å ge dom den. :)

en sak som är sann där är att det finns nog inte nån människa på denna jord som kan krångla in sig i dom mest jobbiga och konstiga situationerna. tycker inte om mej själv när jag håller på så.. men det är så svårt att tänka smart.
det får bli som det blir å jag ska juh ändå här ifrån allt.

Man lever bara en gång
Tänk på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback