Tråkig layout

Jag tror att jag kommit på varför jag inte skriver här längre. Min sida ser ut som skit.. hur tråkig som helst.. så du fick jag lov att göra den lite rosa.. men det suger fortfarande. ska be hannah snällt om hjälp :)

Nu har jag fått jobb i Norge och kommer äntligen dra från ludvika, om exakt 23dagar åkerjag eller vi. Blir tillåme så bortskämd att jag kommer få skjuts av mina morföräldrar. Såklart är det krångel så det är inte hundra på att ewe får följa med mej. Först hade båda jobbet sen hade hon inte det sen hade hon kanske det sen hade hon inte det å nu har hon kanske det. Hon ska hänga me dit den 8/11 och snacka med chefen. gäller att hon lägger på sin charm. Vi får väl hålla tummarna.

Det är rätt sjukt ändå för känns som jag saknar alla redan även fast jag iten kommit härifrån än, skulle kännas mycket bättre om ewe oxå får jobbet. Fast kommer sakna alla vänner en massa!

Imorron blir det kryssning.. Jag kommer vara helt galen. Har jobbat så många helger nu att jag inte minns hur det är att bli full å träffa folk. ska bli grymt kul!
Måste försöka lägga mej så jag inte är trött.. men kommer aldrig gå eftersom jag sovit så dåligt på sista tiden..

på tal om ingenting...
hur kan man inte tycka om nya reklamen om IQ
för sant helt enkelt.
 Så "va rädd om dej" :D


Kärlek till alla er underbara! <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback