rus

frågan just nu är.. ska jag göra bort mej eller ska jag inte göra bort mej? såklart kan ingen svara på det. får helt enkelt ser hur det blir... åker iofs bort i ett halv år nu. så vad har jag att förlora känns det som.....

fredag imorron. :D het underbart. ut och göra LA.. haha!

samma på lör.. får se om det t.o.m blir utkläddning. förhoppningsvis.

riktigt taggad för helgen alltså :)


klippt mig idag. fast toppade bara men min frisör lyckas då jämt få fram min fina pudelfrilla. som jag tyvärr inte tycker det minsta om. skönt nog har den lagt sig själv eftersom jag inte har nån ork alls att göra nånting me den.

imorron blir det till å färga. spännande.. för ska bli lite ljusare än vad jag är.

snart blond fanemej.. haha nej.


Norge om 9 dagar. längtar faktisk tlite. jag hoppas verkligen ewe oxå får jobbet!!

måste ta tag i min hälsa när jag kommer dit oxå för så här kan det juh inte vara.. jag är alldeles för onyttig och alldeles för lat för att leva. fy!


Igår träffade jag moster min.. bebismagen har växt så himla söt. Bebisen sparkar hela tiden men så lkart inte när jag vill känna. kommer iaf bli världens sötaste bebis!


nu ska jag iväg å kika på film..

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh gumman hur har du klippt dej?

SAAAAAAAAAKNAR DIG!

2009-01-30 @ 21:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback