HAH

Idag har jag försökt fixat så att jag är redo att åka iväg till grannlandet. känns som jag ringt runt överallt och på ett sätt har det bara gjort mej mer ovetande. tycker verkligen inte om akassa.
fast det är en hel del att fixa iaf för att åka iväg så här. men ska bli grymt kul samtidigt kommer jag sakna hem. känner det redan nu men inte för jag tvekar på nåt sätt att åka utan att det känns som man kommer missa så mycket.
var borta i fredag en dag å när jag kom hemvar det hur mycket osm helst jag hade missat. haha kanske inbillning. nojjig eller nåt. så länge alla ni saknar mej så är jag nöjd :p

fått såndär jobbig känsla igen. Iofs ärjag nästan eller jag är helt säker på att det beror på vädret å hösten och att man måste inse att sommaren är totalt slut. Men ändå.. tycker nog mest synd om mig för at tjag inte har nå 911nr haha..

I helgen blir det jobb, min sista jobb helg på selmas. ska bli lite sorligt faktiskt men ändå väldigt skönt. funderar på att köpa en champange flaska, och då eftersom jag blir kallas för skumpan.. haha dum personalfest som jag helt inte tänker på fast rätt svårt eftersom den är mest svart.

hade sån himla rolig helg. vill ha tillbaka den. men det kommer flera.

gå och lägg mej! HAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback