va händer...

idag har jaag kommit fram till att jag kommer aldrig mer gå på en enda personalfest till där jag jobbar nu.
antingen vet inte personalen hur man släpper loss eller så..... är jag alkolist?
nog för att alla gillar att påpeka allt jag gör och allt jag säger. jag har aldrig tagit något personligt förens idag...
"direkt baren stänger har du kommit ifatt och förbi alla som har jobbat på sin fylla hela kvällen".
sånt tar jag inte.. även fast jag skrattade bort det då..
och så är det tankarna oxå.. de har börjat tära påmig.. det är det mest sjukaste.. eftersom allt är svart vet jag ingenting. men vad hände egentligen?

har fått nog av dalarna nu.. jag måste här ifrån.. orkar inge mer.. hoppas vi kommer här ifrån för vill verkligen inte åka själv..

älskar verkligen mina vänner... ni förstår.. thats good..

önskningarna förverkligas nångång.. ni ska få se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback