våga våga

fyfan va trött jag är.. men är väl inte så konstigt efter en helgsnattjobb å efterfest efter jobbet båda dagarna. men en bra helg är va de thar varit iaf. :) jobbade på selmas i fredas, var jätte lugnt till en halv 12 så jag var helt slut ihuvve å sen pank, small det till vid halv 12. jag var helt tom i huvve vid den tiden kändes som jag bara stod å kolla på gästen som beställde å var i min egna lilla värld. vet inte hur många gånger jag fick lov att fråga igen va de skulle ha. haha ja men det gick bra iaf.. var bara jag å jenny som skulle städa efter, fast hennes kille kom å hjälpte.. men blev lite provblandning av nya goda drinkar så gick bra å städa om vi säger så.
var inte ett dugg trött när jag kom hem så öppnade min champange flaska å satt på en film. fast kände mej så ensam så jag fick lov att göra nått åt det.. :D YÄS! sen hördes det att det dunkade musik från undervåningen så droh oss ner till hannah å kollade läget lite.. trevligt trevligt. sen vart det sängen kan jag lova,allt för sent.
igår så var det jag som öppnade upp källarbaren, gick bra japp. var mycke folk hela kvällen igår. vart maaassa dricks. :D fick typ hälften av en å samma person iofs. han var snäll :P :D kom där ifrån vid halv 4 så då gick jag hem till hannah å tog mej lite öl å tjålade. somnade sent igår igen.så inte konstigt att jag är trött nu.. kommer bli kämpigt att gå upp imorron vill jag säga, jag tackar för den extra timmen iaf. den kom lägligt :D

hihi va jag är nyfiken, lyckorus kan man kalla det. känns så himla bra! behövs i den här vädret.
skulle behöva det just nu med. synd att jag inte vet om det skulle kunna bli så. hah yr..
Äh. ta det som det kommer..
nu blir det film!

Puss påer alla som jag tycker så massa himla mycket om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback