ledighet

puh.. jag är helt slut. kanske beror på massa alkohol igår? haha möjligt.
igår vart det fest dåda.. trevligt att träffa allt folk här nere i gbg. :) kan lova att alla vart svinfulla oxå. haha ingen mysig syn när man vaknade.. spya överallt typ haha.
idag skulle jag göra ett försök att åka till kungsbacka till freeport.. drog med mej en asbakis syster å erik,.. men fick skjutsa hem lollo och jag å erik gjorde ett försök att komma iväg.. haha fst vi åkte fel i en timme tillslut hamnade vi i angered igen så då gav jag upp. inte shoppa idag :( får ta de tnär jag får lön ist dåda.. jaja.. imorron blir det hemfärd igen.. jobbigt att köra hela vägen igen men tror jag ska tvinga erik minsann.

uh undra va man ska hitta på nu då?. snart massa jobb igen. harvarit skönt att varit ledig lite nu faktiskt.. riktigt niiice.,
'
haha.. tur jag kan tänka till lite iaf.. annars hade det varit jobbigt läge.. illa för mej.

äh. annars har det väl i´nte hänt nåt spectyp.. men ha det så bra allihopa..

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback