raaaaaastlös

fyyyyyyyyyyy säger jag bara till vädret nu asså.. när jag öppnade persiennerna imorse var det massa snö ute. :/ som tur behövde jag inte ta min bil till smb iaf.. får se hur det går imorron.. har juh inte dubbdäck blä. ska försöka hålla mej på vägen..
den här veckan har gått fort, precis som alla andra veckor.
haft tråkigt den här veckan efter jobbet.. känns skönt på ett sätt för var ett tag sen jag inte hade nått att göra å bara sitter å degar framför tvn men börjar bli en aning rastlös nu kan jag lova.
men helgen kommer bli häktiskt så klart.. är ledig på fredag dag men måste städa heela lägenheten, den är ju så stor menar jag :P, sen på kvällen ska jag jobba. på lördag trodde jag att jag var ledig hela dagen men neej. kl 7 ska jag upp å jobba ämnda till 2 då jag har tvätt tid. sen blir det party till kvällen iaf. ska bli kul hpopas jag men känns som de tär många som hoppat av eller inte har lust att festa så känner mej inte allt för uppspelt .. men det blir väl säkert kul. JO!

idag fick jag en stor buske av ett äldre par där vi var å pustade fönster.. var precis en sån jag har tänkt köpa men den var lite väl bra skött för den är hur stor å buskig, riktigt fiin! men måste nog ansa lite. heh.
mnåste lära mej att ta hand om mina gröna växter nu! ge dom vatten! okej!

neeeeeeeej nu ska jag se på min älskade tv..:s haha
så va händer imorrondå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback