kick

så då väntar m an bara på att klockan ska ticka vidare då å bli halv 6 när jag ska iväg på jobb för andra gången idag.. men känns bra faktiskt.. får äta lite tacobuffe så det blir susen.. hehe.. å alla ska vara snälla å glada idag för det känner jag på mig. :) nice..

jag å hanni har varit på vår kryssning nu oxå. .var otroligt skoj.. för det första att bara komma här ifrån gjorde allt super.. men sen att vår kväll vart lång och rolig och trevlig gjorde det inte värre precis.. man åker iväg för sällan faktiskt. får bli nån resa snart igen tycker jag..

känns som jag har går runt å bär på hundra hemligheter å snart spricker jag å talar om allt för alla.. men det kan jag juh änd¨inte göra eftersom jag är som ett kassaskåp utan kod.. typ hahaha

undra vad som händer om ett år. eller va jag gör om 20år?.. hoppas på nå spännande å bra.. för det ska det vara.

ha så kul i fredagsvimlet.. om ni får goda och starka drinkar så kan det varit från mej.

omfamning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback