ågren

då har den efterlängtade helgen varit då.. hmm kan säga att det va rhur skönt som helst å vara ledigt,lördakvälldå.. å var en riktgit roligbörjan på lördagen. men tyvärr vart det alldeles förmycke shots å alkohol.. å då menar jag väääldigt alldeles för mycket.. kan säga att hela min kväll är svart.. har inte ens minnesbilder.. men fick en update om min kväll när jag vaknade.. kan säga så mycket som så att det inte var allt för roligt att få reda på..
så nu har jag som vi kan säga ångest.. rätt så rejäll.. har det fortfarande efter 3dagar,, fyyy
jag vill inte till jobbet nå mer heller...
piiiinit! :(
(man lever bara engång).. enda jag kan säga för att pigga upp mig själv nu..

men får bli helg igen.. inte för att jag ser fram emot å gå till jobbet :/ men ska göra en sak. :D det ska bli bra! JA!

ååååååååh uh vilken känsla..tabort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback