bubbly

då var det helg igen.. fattar inte hur veckorna kan gå så fasiken fort.. är juh redan lördag å kväll så snart är den slut oxå..

igår var det en lång dag.. började kl 05.30 på pärlan för ett jobb som måste vara klart innan alla kommer.. dagen gick faktiskt fort å helt ok tills jag slutade.. sen hade jag tillåme tid att göra lite saker tills jag skulle iväg å jobba igen men oturligt nog sat tjag mig i soffan å vart helt slut.. slutade med att jag somnade å sov en timme.. lite behövligt vare.. var hur mycke folk som helst igår på selmas.. shit pommes.. fast vart fetig dricks så var lugnt värt å vara kvar en halvtimme extra å städa. :)
får väl se hur det går idag då.. öppnar inte som skönt är så får komma hem lite tidigare inatt. hehe.

jag och camilla drog en vända till blg idag.. hittade faktiskt julklappar idag :D lycka.. har juh både varit i västerås å blg en gång tidigare utan att hitta nått.. så kännes bra.. köpte ett par byxor oxå!!!!! det är då dagens bästa. haha.
fast får väl se om det kan bli bättre ;) yäs. dektektiv....

inte alls långt kvar till julafton nu uh.. snart nytt år oxå.. så sommare kommer snart till mig :D
ÅÅåå sen kommer juh ewe hem snart!! lycka. wiiie

så nu börjar sökandet...
HA...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback