sommaren får komma nu

nu blir jag arg på vädret det snöade fan idag. aaah! men sen kommer solen å är rätt varm fast blåser kallt dumt! jag vill ha sommar längtar så mycket. så härligt!
Snart ska vi, eller iaf jag boka hultsfredsbiljetten wiie.. bli jag,ewe, lollo å hannah nu oxå :D får se om fler hakar på. hihi shit snart var det ett år sen man var där det är helt sjukt va tiden går fort. så skrämmande faktiskt.
Men jag har bestämt att det ska bli en underbar sommar i år igen. Love It. Får prata mer med martina om den där utomlandsresan oxå. sen får vi se vilka som vill med osså hihi. sen bartenderkursen massa skoj det. å mycket mer i sommar JUUH!

Nu har jag fått massa jobb på bistron oxå det känns skönt. lätt förtjänta pengar kan man säga allt. Är juh itne så mycket att göra, lite långtråkigt men jag klagar absolut inte!
sen ska jag få lite mer på selmas verkar det som å sen får vi se till sommaren. känns sååå bra iaf!
vet va jag vill göra sen oxå. bara åka iväg i massa länder å jobba å ha skoj. sen öppna min egna bar då sååklaart!

shit var en vecka sen vi var i västervik.ho. maybe going there again. wiey!
jag känner mej glad nu. kanske för att jag fick träffa min bästis idag hihi. Love her!
Biira birra bärs bärs soon. Wöhhö

Imorron måste jag städa mer i martinaochrogers lägenhet så det bli klart måste vara klart innan nästa fredag iaf. med det är luuuugnt! sen ska jag å Hanni gratta utter imororn oxå 20år! shita gamla vi börjar bli. sen work.

nej för att vara en obliven barägare och miljonär så ska jag inte klaga på mitt liv alls just nu. För vi går mot bättre tider!

Love you all
forever and ever
----------------------------------------------------

"gifta sig är tragiskt men ändå vill jag göra det"

det är sant, för sant.

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha men du behöver inte längta så mkt till etfer din bar.. =) Du skulle ju öppna den i min lägenhet.. =p den kommer helt klart gå runt å me plus dessutom.. =)=)

2007-04-22 @ 14:28:11
Postat av: ewe

vi ska ha en rolig sommar! biljetterna är ju fixade nu :D. + kursen! ohh me like it!

2007-04-26 @ 17:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback