typiskt

snart är det lördag. shit va nice det känns. :) fetaferren.. fsat kommer antingen bara bli jag där eller så kommer det bli hela lägenheten med folk som slår sönder allt. blää. är ju redan lite besviken typ. fattar inte riktigt varför jag verkligen ställde in mej på att det skulle bli som jag ville men som sagt typiskt att det inte blev det.. jaja. .life goes on. :P mouhahaa...

ska bli riktigt skoj imorron å fixa allt snyggt i min lägenhet. får baren å upp skärmväggen. niiiiiiiiice! :) plus att jag kommer få upp tavlor och hyllor oxå¨. MYs Juh..

blir jobb imorron både på dagen sen selmas kväll.. lördag blir det storstäd sen festen söndag blir det personalfest. :D fullspekad helg typ.. Yäs!

Blää va irriterad jag är! puuh.

känns ändå jäkligt bra allting.. men det kunde varit bättre.......

 MY BÄJbÄ
image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback