rackarns

jo visst fan är jag sjuk. uhs trodde det skulle gå över men nu har jkag  även fått hosta. orkaaa

annars så har jag lite smått panik med allt nu. vet inte riktigt varför men känns inte som jag hinner med allt jag vill. skulle vara grymt bra om man kunde dela på sig.

igår jobbade jag över 12 timmar å har knappt sovit nått i helgen så var inte den bästa personal man kunde ha.. blä.
ingen bra jobbar dag igår inte.. kom hem vid 11 å kunde såklart inte somna så satt på en komedi som jag typ grinade mej igenom... ? sant.. :P hur kan de skriva att det är komedi när filmen handlar om en utstött och mobbad 17åring som blir kär i en 49årig gubbe som har leukemi och dör i slutet... som sagt grinade jag inte skrattade åt denna komedi som det nu skulle vara.. jag som ville se en uppmuntrande film jomenvisst..

imorse vart jag väckt av vaktmästaren som klampade in med en målare som ska tapetsera om mitt rum.. han började rota i skåp så jag fick säga till honom.. såklart öppnade han det skåpet jag har lagt alla hemlisar i.. uhuh på honom. .men han gick sin väg efter har rivit av en flisa av tapetern.. säger grattis om jag verkligen kommer få omtapetserat..

men på fredag komemr min lägenhet vara skit snygg :)
blir bra till lördagskalaset då :P hihihi
inflyttningsfest då. så kom ni

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback