mysko

myskohelg är va det har varit.. fredas jobbade jag, inte alls roligt. alla gäster var otrevliga och klockan gick som en snigel. uhs sa jag. kändes skönt att det bara var att gå över gatan sen var man hemma. så klart kunde jag inte somna på engång men till slut deckade jag av. blev väckt tidigt av mor så jag fick lov att ta mig till smb för hade lovat att hjälpa till å städa storstäd på banken. efter några timmars jobba smög jag iväg eftersom jag inte hade fixat nått till kvällen då jag skulle ha inflyttningsfest. irrade runt och kändes som jag inte gjorde nånting men allt blev klart i tid iaf.. till å med typ en timme tidigare. då fanns det plötsligt inge att göra så då gick jag typ fram och tillbax i lägenheten tills det kom lite folk.
sen blev det att överge sin egen fest ett tag och drog till säter å hämtade upp lite fin besök. trevligt. :)
kom tillbax till lägenheten där mina 4 vänner satt å väntade på mej. efter det ramlade det in lite mer folk. trevlig kväll var det faktiskt. kanske inte det bästa slutet på trädgårn, men men sånt händer antar jag.
går inte å styra sina känslor.. så fuck that..

söndagen var den konstigaste dagen. först avsked, gillar inte sånt å nu fattar jag ingenting å vet ingenting.. bara kaos. efter det blev det personalfest nere i källarbaren. fick mat å dryck å då inte lite dryck.. kan säga som så att kvällen är som en enda stor minneslucka med fåtal minnesbilder. Ångest.. åter ååångest mer ångest..!! inte alls skoj... orka.
shit happendes.

jobbig känsla nu asså.
känner för att försvinna från stan ... typ landet..
det hade varit riktigt skönt.
bye everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback