oanad känsla

Så då var helgen förbi igen. inte för att det har känns som det har varit helg eftersom jag har jobbat både fre-lör, men det är bra. pengar pengar. har gått bra båda dagarna iaf. de flesta har skött sig. fast de flesta 40-50åringarna beter sig som 14. är rätt otroligt.. men de ser ut att ha roligt iaf. kanske ska sluta ha åldersnojja då.

konstigt att det känns så att se korten. synd att det inte är samma tillbax, antar jag?
jag vet inte? fast man vet juh aldrig vad som händer i framtiden.
enda man kan göra är att hoppas.

imorron är det ny vecka med massa jobb. längtar till nästa torsdag för då blir det gbg.
ska bli skönt at tkomma iväg lite.
idag har jag verkligen insett att det är höst.. fydå.. jag saknar verkligen sommaren!

öl i veckan nån?

so beautiful....you

Kommentarer
Postat av: your friend

jag hade gärna druckit öl med dej my love!

2007-10-09 @ 12:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback