stor jobbarn

shit va jag jobbar känner mig som en riktigt worker, är över 10timmar dagen i typ 2 veckors tid mån-tors, sen jobbar jag fredagar åt pärlan sen källarbaren lördagar å så hjälper jag mamma på söndagar. Alltså har jag inte en enda ledig dag om man summerar det lite fort . HE
Men på torsdag ska jag till sandviken en behövlig vilopaus från allt jobbade. men jag klagar inte säger niiice den 25.e.
I natt har jag bara sovit 3 timmar så jag är helt slut å ska snart iväg och jobba igen till 11 å sen så börjar jag 7 imorron. jag längtar till torsdag nu asså. puh.
sen på lördag blir det lite partaj som det ser ut som nu har ingen aning om vart eller vad eller nått men det blir säkert skööj.

har lite ångest över mina pengar nu för jag är helt pank förtillfället och shoppade slut alla mina pengar i söndags, lite onödigt men jag är nöjd över det jag handlade iaf. hihi. fast ska putsa fönsternahemma på torsdag så jag får en slant så jag kan överleva.

Jag vill på kryssning den 24, varför ska det vara fullbokat för. tycker faktiskt någon kan avboka så vi får den hytten.
Mee waaant!

Kollade på 40 old virgin igår hihi den var bra juh! trodde den skulle vara överdriven och töntig. men den var riktigt skoj JÖ. uh va jag känner för att lägga mig i soffan å kolla på film å desperate idag å bara mysa. sen sova tiidigt. men så blir icke fallet. jag ska kämpa.
Får hoppas tiden går fort idag men brukar juh inte göra det sååå seegt.
så om du är i närheten kom förbi å hälsa på mig!!! jag vill ha lite sällskap. Yä

See Ya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback