san of aaaa..

 oh my little god.. hahaaaaaaaaaaaaa igår vart det supa sen sov jag. shit säger jag ska aldrig mer dricka känns det som nu. typ 23.00 sov jag uh. så kanske inte den bästa kvällen igår. var bråk och tjafs och jag har gjort bort mej.bläää. känner mej duktig för jag kände själv att jag var för full så jag gick hem å lade mej å det har nog aldrig inträffat förut. haha.
blää blää inge alkohol på ett tag nu. fast i kväll blir det jobba så kommer få umgås med fyllkajor. Yäs.

förövrig mår jag så himla illa nu. och min samtalslista skulle jag inte ha kollat igenom. :/ jaja. HAHaha ångest
kommer inte kunna skriva nå vettigt för känner mej helt vimelkantig.

Meen Vart är hannah?!
och va gjorde ewe hela kvällen?
det får jag reda på sen.............................................BLÄ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback