S nej

Klockan är mycket och jag kan absolut inte sova.

Har jobbat i natt och det har varit en riktigt trevlig kväll. Allt har gått precis som det ska eller till och med ännu bättre. Kommer kunna leva på det där hur länge som helst nu! mm va glad jag är.. mmmmmmmmmmmm.... :)
Fast är fortståss irriterad på mig själv att jag känner som jag känner för det är inge bra alls! och det stör mej att det ska pratas så mycket. uh invecklat. åh kan inte sluta tänka på det juuh.... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
jag är nog både jätte glad och irriterad på samma sak då helt konstigt men sant. äh eller men ÄÄÄÄÄh.

Mindre än 2 veckortill drak skoj skoj.
nästa helg ska oxå bli skoj.. förhoppningsvis.

fick ett lättande besked idag oxå. kan näästan pusta ut!

nu blev jag trött faktiskt, sova sova.


varför kan en person sätta sig i tinningen för?? så onödigt

Sophia neJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback