förlust eller lättnad

jag är irriterad! och jag har all rätt att vara det. Egentligen tycker jag att jag borde vara lessen men det är jag inte, kanske lite. Men orkar inte bry mig längre. Jag har tröttnat ur totalt nu. Och det har gjrot att jag ahr förlorat en vän. Något jag tycker är väldigt tråkigt men nånstans får det faktskt vara nog.
jag har massa andra bra vänner iaf! SÅ DET SÅ!
(nu har jag hetsat av mej)

Jag vill ha imororn nu får då blir det party. inge speciellt bara ha skoj då da igen å igen å sen på lördag igen hihi
Jag hoppas på en bra och himla roligt helg för det behöver jag verkliegn nu

Jga är helt slut efter allt jobbandeå jag är ledig imorron. SHIT jag får sova ut. så underbart är va det är!
å så blir det blg då antgaligen åpart ijmprrpnm nu orkar jnaf gverkiligen inte skriva


Jag ska ut med ewe nu oyumtheryfhcker.

HEJDÅ FÖRALLTID!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback