en enda stor smäll

äntligen snart helg. Drakbåtsfesthelgen!! shit va åren går fort alltsåå.. Vill få en rolig helg nu villvill. hihi massa fina väödret måste det vara juh. Måååååste! vi ska allt se till att det blir skoj! JAPP!

uh. i lördags så hände det jag fasat länge. Blev en krock, eller en moped körde in i bilen. det var inte roligt jag var livrädd, som tur klarade sig pojken på moppen bra. lovar att det var en bra jäkla smäll. fyfan. darrade som ett äkta asplöv. bakdörren är helt inbuklad. uhsuhs. men var iaf tur i otur att det inte blev nå allvarligre!!

nu har jag varit ner till bärkehus oxå!! så har skrivit mig på en lägenhet på vasagatan. haha... bara synd att det är på vån 1 men det är rätt högt upp ändå plus att jag har klurat ut att jag kan fixa så det blir lite mindre insyn å grejer.
Måste bara ringa han som bor där nu så jag får se hur den ser ut. Vi får se. nytt badrum iaf. :) 1 sep blir flytten isf.
så himla nice.

idag har jag å ewe varit i blg. Handlat grejer till hUltan nu! :D wiie. det är juh snart. heeelt sicked.

nu vill jag ha imorron å jag vill ha sol soil sol!

Kom imorron folK!
knackeliknakknak på sophias dörr här vare livat som aldrig förr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback