mot bättre tider

jag känner mig så himla glad när jag kollar på termometern och ser att det är pluuuus grader! hoppas verkligen att snön försvinner bort bort bort. uhs för snö nu, våren får komma!

På praktiken går det bra tycker jag allt. Var på sportbaren igår, där kände jag mig en aning ivägen eftersom det redan var en praktikant där som kunde allt. han var 88 och bossade runtpå mig haha. jaa. men det var juh min första gång och fick lite humm på det efter några fel, nååågraaaa. kom hem efter 3 å var helt slut men kundeinte sovablä. men tillslut sååå. Idag ha rjag varit på selmas, jag får vara mer å mer själv bakom baren känns det som. Känns nästan som jag jobbar själv må jag säga. Har lärt mig det mesta nu oxå, testade räkna ut kassan idag. så klart fattades det 100kr så fick känslan av att de trodde de tvar jag som hade tagit det men det var det då intee.
Imorron är det fredag då blir det selmas igen. tycker det är roligt med helgdagarna eftersom det blir lite mera folk då. hihi
sen på lördag blir det grand, som det sägs nu då, får se hur det går. yääs.
trivs väldigt bra iaf. och har fått lite antydningar på att jag kan få jobb efter praktiken WIe.. skaiaf antagligen jobba ludvikafesten. jag är glad.

annars då? nej du allt yrar i huvve på mig som vanligt. orkar inte tänka orkar inte ta nå beslut. jag vill bara leva i nuet, men så fungerar inte livet tyvärr. muh. :( allt blir som det blir iaf.
lÖamirgrantaolinVe

nu ska jag berätta något himla sorgligt!! jag har skortat min älskade idag, skruttihopp.!

RIP!     RIP!     RIP!     RIP!       RIP!      RIP!       RIP!         RIP!  RIP!          RIP!   RIP!
image3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjohoo!! Vad skojigt att höra att allt går bra för dig, och att du jobbar/praktiserar på de riktiga inneställerna i Luddis...Toppenkul! =)

Men nåt jag inte tyckte va lika kul att höra va att lille skruttihopp/skuttehopp fått rulla vidare, bort! Fäller en liten tår...men jag får tänka på de fina och roliga minnerna vi hade med den i Linköping ;)

Kramar från Jenny "orrie"

2007-03-15 @ 15:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback