jag älskar vädret

då sitter man här en lördag morron å väntar på klockan 8 då man ska i väg och jobba i antagligen 3 timmar. Känns förjäkligt. Mor, far, moster, ewe å markus ska dra iväg upp till vansbro å ha skoj medans jag får tycka synd om mej själv å slita. hade varit lugnt om det var 8timmarpass med 3 haaalllå!
å det blir juh får sen å åka upp vid halv 12 på natten då är man juh inte där förens vid 1 å då sover väl halva tappragänget som har festan sen middagen. :( synd om mej inte sant.
jobbade igår på selmas oxå. inte mycket folk vare, fint väder och sommarbaren har öppnat så blir det nog l'ätt så.

4 dagar innan vi drar!!! det ska bli såå skoj. är lite nojjig men det kommer bli helt massa väldigt jätte kul!
JAPPPPP!

igår var det studenten. hann sluta jobba så jag fick se utspringet. kämpare. shit redan ett år sedan jag tog det. helt sjukt. uh. det går föör fort
sen blev det gagga av. fick massa god mat hemma hos ewe. mums

nu har jag varit å kollat på lägenheten min. :)
köket är det jag är mest skeptisk till. (ingen fläkt, gammal spis och endast frysfack) men ska ner på måndag till bärkehus och förhandla lite. för lägenheten ska bli min! 1 sep! :D :D

snart blir det bada av hoppas jag!
det är sååå underbart väder! happyface

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback