Home Sweet Hultsfred!

Då har man varit där för fjärde gången och fyfan va kul det var!

Vid 8 på tisdag morron bar det av mot sommaren höjdpunkt (iaf en av de största). Vi var tre långfärdare jag, ewe och lollo. det tog ungefär 5-6timmar dit med stopp. Var ingen kö alls knappt så vi kom in på engång och så klart var det lika jobbigt att bära in packningen i år, och man använder mindre än hälften. så nästa år blir det mycket mindre i väskan, kanske bara blir en plastkasse. haha.men det var skönt att vi fick hjälp av en tapper vän.
Vi slog upp tältet nästan precis där vi bodde förra året, mitt i kissträsket. luktade inte mums efter några dagar där allt.
vi fick riktigt roliga grannar det här året, militärtältet, eskilstuna och goohol grearna. haha :D
hände så himla mycket och det gick så jäklatusans fort. hade lugnt kunna varit kvar i en månad till. haha
jobbigt kvällarna när det var så jäkla kallt och när det regnade bara. det förstörde ett par dagar . :/
men vi hade tur med vädret. jag är blev brun och brände mej.
illa att vi missade för mycket band. men såg Korn, Evanescence, Ozzy, velvet revolver
så måste säga att det här året var nära att slå första året!
'
Blev stoppad av polisen på vägen hem :( fick blåsa som tur hade alkoholen gått ur mej men fick en flygande besikting och var massa jag måste laga å har inte råd så Grabben är nu inne på sista versen. :(

ps. Järnberg klarade inte mer än en dag R.I.P , men mr. balle är tapper  d.s


oförglömliga händelser

* maratonloppet med skjärtklappning

* deckning med målad skjärtskåra och antastning

* sminking av berra

* trumpet showen

* Lollo rider på axlarna på sin nyblivna häst

* Sophia från Smb goes Anna från Karlstad

m.m.m

oförglömliga kommentarer (och smeknamn)

- Långfärdspulla

- Hej hej! Var det inte dej jag vaknade upp med?

- Jag ska musta dej!

- Hej
-Hej rödtått

- Yes! nu har jag äntligen fått ett skjut!

-sexy piece of ass

- gohol gres

- Djags - big once

- Ewe brygger egen saft, vill du smaka?

- Sparris och bollar

- Mörrdarrr Gunde borrr i ett rrrradhus

- Kom får ni se dansande pattar

- säkert skjut

- Glitter berra

- trampe eller svempas tvättstuga?

- Bosse, Lennart, Gunbritt, Solbritt

-Titta han som pissar därborta han har ingen stråle utan det sprutar åt alla håll.

- Hej friend. Kan du ge henne en kyss? hon har inte fått nått på hela dagen!

- Din flickvän ligger i tältet som du träffade igår!
- Jag kom idag?

- Vad heter du?
- Gissa. Det börjar på E
- Elin, Emma?
- Nej nå sexigare.. .ewe
- Eva?

- Har du nån nojja då du vaknar upp från fyllan?
-hm, ja jag tittar på mobilen om jag har ringt å så...
- Ja! jag måste titta så tänderna sitter kvar.

- Det har kommit två nya grannar
- Är dom snygga?
- nja det duger väl i krig
ser dom
- å fyfan som dom där duger i krig är det ett långt tredje världskrig med ett tragiskt slut.

- Kom och tvätta i svempas tvättstuga

- Kan du spela en nirvana låt på gittaren?
-Ja vänta då
Det stod en varm-korv-gubbe ner´ på Fyris torg
ha måla´ korvarna svarta för han hade sorg
Han hade låda på magen


--------------------------------------------------------------------------

Det blir lugnt en festival till i år! Augustibuller here we come.

Nu har vi bokat hotellnatt på arlandastad så skönt. slipper vi åka mitt i natten.
vi får till å med en frukostpåse. hihhi

jag är hetsig på min lägenhet står att det ska finnas fläkt och frys men det finns inget av de i den. var ner och sa till dom idag å de sa att det möjligen hade skrivit fel jo tjena! bara lurar av en.
jaja

You're way too beautiful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback