Positivt och Negativt

Hej.
så nu har jag skaffat en blogg, verkade lite intressant. ¨såg en kompis som hade det.

Nu är det sista dagen av de här två veckorna jag har varit nere i Göteborg. Det har regnat å blåst nästan varenda dag. Ska bli skönt att komma hem imorron, om vi nu kommer hem. jag litar inte riktigt på min bil, fast är glad att jag har en ändå, skuttihopp (skruttig och hoppar när den vill byta växel).
Om jag ska vara helt ärlig så saknar jag Dalarna,smedjebacken känns nästan hemskt men sant. Kanske inte saknar smejebacken i sig men saknar människor. Som sagt så ska det bli skönt att komma hem.
De här två veckorna har varit lite omtumlande. både positivt och negativt.
jag är en fattiglapp men med nya erfarenheter. det lät kanske konstigt men sant.

Jag har en stor oklarhet i mitt liv och vet inte hur jag ska komma underfund med hur jag ska göra.
Gör en lista med positivt och negativt, redan gjort. Men hjälpte mig inte mycket på traven. 12 punkter på positivt och 9 på negativt. hur ska jag bedömma det? okej, det handlar om kärlek. hur ska man kunna veta vad det bästa är när hjärnan säger en sak å hjärtat ett helt annat. jag känner mej hjälplös. kan ju inte precis fråga någon annan vad jag ska göra. ingen annan kan ju veta, råd har jag fått. men det hjälper mig inte. jag är så förvirrad och kär.. riktigt kär. tänk att det kan vara en dålig sak? varför är det en dålig sak, jo bara för att det är.. hm väldigt komplicerat. jaja. kommer inte komma på det nu. kommer jag någonsin?

Var har jag annars att tänka på i mitt liv?
en stor sak är pengar, jag måste fixa fram massa pengar. ska ha råd med bartenderkursen 20.000kr.
en möjlig Thailandresa mycke pengar, sommaräventyr ännu mer pengar. jag blir nästan gråtfärdig. det är tur jag har mamma. ja det är tur. (jobb på hennes företag) jag ska jobba järnet.. redan nu på lördag. det är bra.

Okej nu orkar jag inte skriva mer.
Lär sova så jag orkar köra måånga mil imorron i regn,storm,snöoväder,halka.
säg lycka till
Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback