hipp hipp hurra

Idag blev jag väckt vid 8, något som är väldigt tidigt för mig. Har ju sovit till minst efter 12 de senaste 2 veckorna. Lite grinig fast väldigt tacksam gick jag upp. Det är Louises födelsedag idag. Vi sjöng å gav packet, fast jag har inte gett mitt än, ärligt så har jag inte köpt det än heller. men dagen är ung typ,
 Hon fick hultsfredsbiljetten av mor & far, gissa om jag är avundsjuk.
Jao så äre, det blir hennes första år å jag måste ta hand om henne, fast kanske blir hon som tar hand om mej. eller hon som tar hand om ewe å ewe tar hand om mej eller nått liknande. fast långt kvar dit, tyvärr.

resten av dagen fram till nu har jag varit ute på promenad, halkade en gång, ont!
sen blev det borlänge till dagab, där jag hittade blå curacao, så jag har letat. så nu är jag glad. hittade även lite andra ingredienser som jag ska blanda till i morron. i morron blir det middagsbjudning för släkten och sen party med ewe å sandra. yä nice.

är förändringar en bra sak? kanske.
Idag har jag iaf sökt jobb på Lidl å på dibeco å i morron blir det jobb på Pärlan.
GE MIG PENGAR

 DU!

nu måste jag ha mat har inte ätit nått. men det blir tacos. mmmmmums.
Love Sophia

Kommentarer
Postat av: William Tell

Trevlig helg!

2007-01-19 @ 16:56:03
Postat av: beundrare

fint att bli väckt!
lycka till i morgon!
Puss på dig

2007-01-19 @ 23:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback