Helgen är över

så då var helgen över känns, ärligt inge speciellt. får ändå sovmorron imorron. känner mig arbetslös, får verkligen hoppas att de ringer mig snart. i need the money!
fast david kommer på onsdag/torsdag så får antagligen jobba då, som vanligt.

igår hade vi middagsbjudning för syster, maten var goooood, pappa ska verkligen ha beröm.
och jag lekte bartender, fick ihop en del goda drinkar stolt! (fast var en del vidriga oxå) hehe
gjorde iaf millenium, blue lagoon, blå cosmopolitan, slushdrink, påhittad chokladdrink, en liknande sex on the beach å så. duktigt!
kvällen började med släkten, sen vart huset fyllt av massa av systers kompisar.
senare på kvällen skulle jag, ewe å sandra åka upp till grand, fast kom till gubbosvängen där vi vände pågrund av illamående.
När vi kom till huset igen var martina å mor på väg ut så jag å ewe följde med de. Hamnade på lingårn, smedjebackens enda uteställe. Det sög, rejällt. ewe stack tillbax till huset på engång och efter nån timme insåg jag att hon gjort rätt i det och pulsade hem i 2dm snö och snöoväder. klockan var säkert efter 1 och det var fortfarande massa människor i huset. Och jag lovar er det var kaos det var hur stökigt som helst, något som gjorde mig på dåligt humör. Blandat med mina 3 timmars sömn dagen innan, mina timmar av jobb samma dag och de tråkiga timmarna ute var jag nog inte att leka med. kring 3 hade jag lyckas städa upp det värsta och fått ut alla människor (nästan, några övernattare var kvar) efter det gick jag och lade mig och somnade nog innan jag lade ner huvvet på kudden. 

Vaknade kring 10 något som var lite för tidigt, har vandrat runt som en sömngångare hela dagen fast har ändå lyckas jobbat en timme och varit ute på en lite ganska kort sväng, men tapper. annars har jag inte gjort något värdefullt idag. typ bara kollat på filmer, ätit, legat i soffan och ingenting alls.

Nu är jag så himla trött men kan inte sova. fast har en sängkamrat i natt, ewe då. hihi
måste ge det ett försök att sova nu
Good Night

Puss på kinden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback