F-ord

det har varit en riktigt trevlig helg den här som var. vart 2dagars partaj. Båda roliga.
i lördags var jag, ewe å sandra ut på grand. var i september ja gvar där sist. Mycke folk och roligt folk var det så, lyckat!
När grand hade stängt åkte vi taxi hem eftersom vi hade hoppat över nattbussen. Taxichaffören var riktigt snäll, stannade taxametern vid 300 å vi fick åka 5st. så snällt!
sen vart det efterfest. Hämtade min spritflaska å gick hem till hessoslägenhet. Vart rätt mycket folk oxå.
Det vart en riktigt sjuk och rolig kväll. haha
är festasugen, på en måndag.
får se hur det blir till helgen.

Jag känner mig som F-ord. Alla ord som kan tänkas komma på på F.det är jag just nu.
HAHA..

BYES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback