Bowlingmästare

Så blev man väckt idag igen men denna gång av hunden och att jag var otroligt kissnödig, så tur att jag har toaletten alldeles utanför dörren haha. annars ni. :)
Efter att vi hade masat oss upp tog vi oss ut på en timmes promenad som var väldigt behövligt. Något kallt men väldigt uppfriskande.
När vi kom hem var det dags att åka till bowlinghallen. Var första gången på länge jag bowlade men är rätt nöjd över mitt bästa resultat som var 116. Nog för att de andra fick mycket mer än mej är jag stolt. :P dom är ju iaf med i korplaget så. haha det var riktigt skoj iaf så det får bli nån mer gång.

Annars inte hänt nå skoj idag. har gått ur facket iaf, de försöker råna mig så det vart bäst så här. Har jobbat en sväng och sen inge annat.
Skulle kolla på offside filmen idag men den hade moster snott. Nu sitter jag helt ensam hemma, förutom LillAnn, och  har allmänt tråkigt. Ingen som vill komma å roa mig?.
Imorron blir det tandläkaren i Falun. jobbigt att köra ändå dit fast får ha mammas bil iaf. vågar inte åka med min i detta vinterväder.
om en vecka ska min bil besiktas oxå. det ska bli riktigt intressant haha.

jag måste ta tag i mitt liv snart, fast det är ju bara januari
blä

Hejcon Bacon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback