typ inge speciellt

idag har det inte hänt speciellt mycket. Blev väckt som vanligt, ingen nyhet längre. Gick ut med hundarna och sen åkte jag å mamma till fiket. Mmm åt en macka med tonfiskröra. så gott är det där! efter det åkte vi runt å fixade lite saker. Köpte en "kostym" åt Nova, LillAnn har redan en.. asså ett täcke de ska ha på sig närdet  är kallt ute. När vi kom hem testade vi de. LillAnn har ett svart och Nova ett brun. hihi
Och jag lovar er det var det töntigaste jag har sett på länge. Båda hundarna stod och skämdes. Shit fick lov att hålla in gapskrattet eftersom de säkert skulle bli förnedrade och vägra haft på sig dom om jag skrattade åt dom. men fyyyyyyyyy så söta å töntiga de var. :P
fast de var riktigt duktiga. så när vi skulle ut med dom satt vi på dom kläderna och dom hade glatt på sig dom. var säkert varmt och skönt.

Imorron åker mor och far på 2dagars kryssning så jag blir hundvakt. Joo. så imorron ska jag bara sitta inne och kolla på massa film och mysa med mig själv. heeeeeeeeeelt ensam! eller med två hundar.
fast på lördag blir det PaaaaaaaaarTYYyy, wooohoo. jaja
ska bli skönt med helg iaf. så det hääänder lite.

På grandfrontet så har det väl inte hänt nåt idag. Förutom at tjag har skickat ett mail till arbetsförmedlingen så att hon kan ringa han på grand. Är nog bäst så, så att det händer något.. vill vill.
vill juh börja nu.. yä let see

nu ska jag snart spela lite mer donkey kong 3. Niice.

Puss och Kyss och Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback