tillökning

nu har vi fått tillöking i familjen, Nova en riktig sötis. Går jätte bra mellan LillAnn och Nova. Det enda är att de håller på att försöka se vem av de som bestämmer så lite bråk har dom, men inge elakt. Det blir nog bra, får se hur natten går.
Dom är så söta iaf! :D

igår har jag kämpat på badmintonen och promenad, sen jobbat är helt slut i kroppen. Kommer sova skönt!
Nu har morfar ring sin vän på grand, så imorron ska jag ringa dit å se om jag får praktikplats. Hoppas, hoppas, hoppas.!!!
får se om det blir det till helgen då. Men blir annars till utter och sedan utgång. Skoj!

jag känner mig så förvirrad. vill verkligen till Thailand, men har jag råd? men jag ska dit!! får låna, blir nog itne så jätte dyrt ändå för är ju billigt där. :) men jag är eller har blivit flygrädd så ska helt enkelt göra mig i ett annat tillstånd innan jag lyfter :P är juh så långt man ska flyga oxå. ååh skönt

känns som det är mycket å se framemot. men är så långt dit bara!





172043-1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback