Superduper glad

wiie känner mig så glad. Igår var en bra dag. Ewe och jag var ute och gick och började prata om kryssningarna vi varit på, fick sådan lust att åka på en på engång. När vi kom hem pratade vi på msn och ewe kollade kryssningar och hon hittade en som skulle gå¨på 290kr om vi var 4st. Så jag frågade mamma och var nästan säker på att hon skulle säga nej eftersom hon kom hem från en kryssning i söndags. Men hon sa att om Ewesmamma följer med så skulle hon det så ewe fråga sin mamma å hon sa samma sak att om mamma följer med så ville hon med. Så vips så hade ewe bokat kryssning den 1/3 ! KuuuuuuuuuL!

Plus att jag fick svar från grand igår, låter som jag kommer få praktikplatsen men han hade inte fått tag i Kristina än.var glad iaf!

en jobbig sak är min tand den separ totalt. Fick lov att gå upp till tandläkaren igår å fixa men det var helt fel ochj massa konstigt så måste upp igen imorron kl7.40! OH MY GOD!
Jag är så otroligt trött redan nu somnade sent igår och fick lov att gå upp vid halv 10. blä men skönt med promenad kaaaanske.

Wieewiee va glad jag känner mig!
Fast det är juh en sak iofs. BLÄ till den med.

IDAG BÖRJAR DESPRET HOUSEWIFES IGEN! LYCKA!

Bajsbajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback