PartyLördag!

idag blev jag väckt kl 7 av Nova. Trött som jag var gick jag upp med en lika trött LillAnn och Nova och släppte ut dom. LillAnn och jag ville somnaom men det vill inte Nova. gjorde ett tappert försök att vara vaken. tog en "kall" dusch och gick upp till soffan. Fast snabbt la jag mig ner och somnade med LillAnn på mig och en sur Nova vid fötterna. Vaknade vid halv 11. Skööönt. Nu blir jag då inte så trött till i kväll iaf.

Sen tog peter ut hundarna på promenad och jag försökte städa huset. BLä.
sen blev jag bjuden på semla mumsen vare. Länge sen man åt det. såå.
Nu väntar jag på att morfar ska komma och ta dogsen så de får promenera lite mer. fast tror jag ska försöka övertala honom att ta dom över natten så jag slipper tänka på det.

Jao. Snart ska jag röra migupp till hummer ewe. hihi eller kanske kl 9? IH..
njee ska spela spel juH!
Jag hoppas på en rolig kväll!
"Det som känns långt borta kanske ej är det"

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback