nejnejnej

Min praktik vecka har gått riktigt bra och det känns skönt att de gillar mig. Har varit på Selmas hela veckan. Fredag och lördag var det rätt mycket folk så jag har fått stått i baren och serverat massa öl och även drinkar. Har gjort green coconut, long island istea och några flera. duktiga jag.
Nu hra jag fått reda på mitt schema nästa vecka, ska vara på selmas på tisdag, sportbaren på onsdag, torsdag fredag är jag borta Jippiie, sen lördag källarbaren. Ih sa jag då, är rydellochquick så kommer var ahur mycke folk som helst. Kommer vara i den lilla baren så vi blir två där iaf. känns som det är bättre än den stora iaf. vi får se.

Jag vill inte bli sjuk!!! Mor och Anneli spyr och massa. fast de vet ibte om det är magsjuka eller matförgiftning. Jag vil inte bli sjuuuuuuuuuuuuk!  nejnejnejnejnejnejnej.Då förstörs hela veckan juh. muh. får hoppas de blir bättre. jag försöker gömma mig iaf och tvätta händerna hela tiden. det värsta är att jag inte vill in på toaletten där alla basiller är så får hålla mig, hahaa. synd om mej.

Åh jag ser framemot det här veckan så mycket snälla förstör den inte!

See You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback