LaaaaaaaaLaaaa

Så idag var man hundvakt. gått riktigt bra ändå. har till å med varit ute å gått med dom alldeles själv. lite bus men gick ändå bättre än väntat. Nu sitter jag å äter lite glass som jag hittade i frysen :) har nyss gjort gryta och ris.mums. har även kollat på film med en hund på varsin sida. hihi. synd att Nova är en sån fisare.. stinker rent av skit. BLÄ! nu väntar jag på let's dance. Sen blir det happy feet hehe.
jag har så roligt jag.

jag har hittat en helt ny värld på kong hihi värsta coolt. fast har klarat den och bossen var dum. jag är en tv-spels nörd nu.
har köpt pinoochio oxå. HAhaA

Jag vill ha imorron för jag vill det. Kollade lite på ewes spel hon köpt, Sex, Booze och Rock'n'Roll..
som vi ska spela imororn hahaha.
En uppgift: Fejka en orgasm i 30sek. jaa gott skratt kommer vi få minst sagt.

Hannah, jag har klarat den nya CSI Fallet nu

"Hummi hummi hummi. Ewe är en hummer!"
Min sång! HA

Kommentarer
Postat av: Haannah!!

Nu är det du som får hjälpa mig med det sen! Det är ett måste!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-02-10 @ 17:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback