irriterande, bläbläblä

Nu är jag riktigt irriterad. Jag har kämpat å ringt grand idag. Han svarade och sa att han skulle ringa upp om en halvtimme. Efter en och en halv timme försökte jag ringa igen, men då lät det som han tryckte bort mig. Tänkte att han kanske var på nå  viktigt möte och skulle ringa mig efter men Neej. inte har den ringt heller. Har så kli, men jag tänkter inte ge upp ska ringa på onsdag igen.. för jag vill verkligen vara där. annars får fasiken morfar höra av sig till han inge. DESPFIA
som ewe säger KaataastroFIA och det kan nog stämma på en del saker
Men nu har jag sån KLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
AAAAAAARHG!

Imorron ska jag till tandläkaren i Falun, kämpafia.. sen åker jag en sväng till Sandviken är det tänkt.Mys.

Varför ska jag känna så här nu då, det är väl väldigt onödigt.
vi får se. jaa eller iaf jag. hihi hehe höhö.
blä mig på själv


Inge pappa i skogen
&
Inge pappa i såsburk.
(HAHAHA Ni fattar ingenting med det gör VI)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback