igår och idag

var en trevlig kväll igår. började med att ewe jag och sandra satt hemma hos ewe. vi spelade lite spel, rätt skoj fast svååra frågor + att vi glömde dricka när vi skulle. hehe. testat iaf.
Vid 9 åkte vi till ludvika hem till Michaela lyx att bo ovanför grand, nog för att de skulle flytta men jag tyckte det var skönt. hehe. Vart grand sen kom dit före ewe. jag irrade runt lite och sen ringde jag ewe som fortfarande var hos michaela. Jag tänkte gå dit men alla dörrar var låsta så jagt fastnade vid några som stod opch predikade om gud. Började prata med en kille som inte alls i mina ögon såg frälst ut. Han stod och tjollade på som bara den om gud och kyrkan och jag höll mig för skratt.
-Ska vi be en bön?
jag knäppte mina händer och försökte vara hur intresserad som helst. så han bad en bön såå trevligt.
sen kom kämpa ewe och sandra så vi gick in på grand igen. Var rätt mycket folk iaf skojskoj.
Vi tog nattbussen hem och det blev efterfest hos ewe. Vid en 5 gick jag hem och lade mig. skönt.,

Vid halv 9 vaknade jag idag och hundarna dampade för att jag hade sovit så länge eller iaf Nova. resten av dagen har jag försökt städat och gjort det fint tills föräldrarna kom hem. Men så klart hittade de nått a´tt klaga på som vanligt.
Var en sväng till mormor och morfar oxå, fick köttfärslimpa. massa gott!
nu är jag så himla trött trött trött trött.
vill sova men inte än.

nästa helg blir det GBG. Niiiice!

hejdå era nöthuvven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback