Hjärter

Im so trötter. hade bestämt mej att riktigt sova ut idag men nje jag fick jobba. Nog för att jag verkligen är tacksam för att jag fick det men känns lite surt. David kom igår är väl därför kanske. så jobbade till 3 kom hem och då skulle david typ åka eftersom han har fotokurs. sen ska han se sina kompisar som ska spela med sitt band nånstans så han kommer väl inte förens efter 11. jaojao.

igår var det alla hjärtans dag och jag fick inte ett enda sms. fast fick massa fint kort av ewe m.m :p
Sen gjorde jag mys med frukt och bubbelbad. mysss .

Åhioj kan inte koncentera mej jag är helt trött.
Å jag som ska spela badminton idag. kanske inte orkar.. svimmar då kanske. blä!

valparna 
 sööööööööööötisar


Kommentarer
Postat av: siriusklacken

Tja ! Fin blogg ! Kolla gärna in min blogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback