håller tummarna

igår körde jag i halka till tandläkaren i falun, bara 3 ggr kvar. Yäs. :p haha
sen blev det sandviken till David. blev film och mys. det behövdes. hihi

idag kom jag hem kring 1 och som sagt hade jag bestämt mig för att testa ringa till Grand igen. men var lunch tid å då har han inte haft tid att prata med mig så skulle få lov att vänta till minst 2. Men jag ringde halv 4. så nu har jag pratat med han så framsteg. men han skulle prata med arbetsförmedlingen och jag skulle maila han. Hoppas verkligen han hör av sig nu. vill såå gärna!
Fast han hade en bra förklaring att han itne hade ringt upp mig när han sa att han skulle,. Kocken hade brutit foten och det hade blivit kaos tydligen. illa.
Wiiie känner mig gladare nu juh huhuhihiahhaaa men man vet juh aldrig va som händer.

Nu vill jag ha heeeeeeeeeeeeelg. fööööööööör dåååååååååbliiiiiiiiiiir deeeeeeeeeet feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttefeeeeeeeeest hiehi
njee men blir lite hos EwÄ sen grand då.. AgaiN!

jag älskar er.
ni vet vilka ni är, så ta åt er!


Kommentarer
Postat av: Hannah!!

Jag tar åt mig och jag älskar dig med!!
SMACK!

2007-02-07 @ 23:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback