GBG

Nu har denna helg gått oxå. Har varit nere i GBG, riktigt skoj. Har flyttat Lollo till sin nya lägenhet. haha illa hon bor i en möblerad lägenhet nu och jag lovar er den är möblerad. det fanns allt. hon hade inte ens tömt kylskåpet och skafferiet. Vi rensade köket på gamla varor och toma flaskor. Det vart 7 fulla kassar. Illa!
På fredagen var det lite alkohol och jag och david vandrade ut i Göteborgscentrum. Vi skulle till ett ställe som heter Oceanen och kolla på ett reggiband, Kulturation. David stressade och jag ville inte stressa fast vi kom dit vid en 10 iaf. David ville dit vid 8 ih! sa jag.
Irrade runt där fast de började spela nästan på engång. Jag hetsade som vanligt och vart lite psychofall :P
sen ville jag sova. Lördagen vart det nyktert fast vi skulle se samma band igen, fast den dagen skulle de börja 12. mer psycho. trött som jag var kämpade jag och väntade på att de skulle börja spela. Började inte förens vid 1 IHIHIH!. tur som det var hade vi bilen så tog bara 15min att ta sig till lägenheten inte en timme som det skulle göra med spårvagn. IH! Men har varit en trevligt helg förövrig. haha. Yä. Me like GBG.

Wiie. Idag ska jag och göra mitt schema för praktiken på grand. wiie.
ska bli såå skojs.


Massa massa massa psychofall. Inte orka mera. BLÄBLÄBLÄBLÄ!

Bye

Kommentarer
Postat av: ewe

hummi fia :P

2007-02-20 @ 16:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback