skoj

ojoj så allt går fort på fredag kommer familjen hem. måste säga att det ska bli skönt iaf om de inte ska schitza på mej för kommer inte hinna städa huset så bra. har fått jobb på bistron idag å imorron sen blir det selmas på torsdag kväll plus att jag måste gå upp 6 varje morron å städa banken m.m haha duktiga kämparfia. moneey
Å så städar jag ur martinas å rogers lägenhet oxå. klar med toan å sovrummet iaf. fsat har juh hela nsäta vecka på mig.

I helgen var jag å hannah i västervik. Var hur kul som helst. plus att vi fick träffa våra vänner vi inte träffat på 4år. lite toffliga var de men vi fick träffa dom. så skoj. fast jag säger bara en sak... just det illa!
vi sov i bilen båda dagarna funka finfint tycker jag allt. haha så nice. party in the car var det oxå.Caaaraaamiia så illa. nästan så man måste gilla den låten? västervik låt är det då minsann. nää vill ner igen till den där yran eller va de kallade den. vi få rse det var en roliga å ovanlig helg! får bli fler gånger!
snart ska jag köpa hultanbiljett oxå. såååååååååå nice.. sommaren på väg jaglycka

nä numåst ejga föröska äta sen ska jagiväg å jobba jobba jobba.

see you soon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback