Shit asså

Igår vart det jobb på källarbaren å påskafton var det. Massa folk och jag kände mig helt seg. fast lite bra hoppas jag att det gick, jag hoppas!. Fast var otäckt för Camilla som stod brevid mig i baren svimmade rakt i armarna på mig. Jag som aldrig ens sett någon svimma stod där blodig, som jag inte vet vart det kom ifrån, och otroligt chokad. Visst inte vad jag skulle göra så stod där helt stum typ ¨å fattade ingenting. Hon hade iaf skurit sig djupt, där av blodet, och svimmat. Hon fick åka till sjukhuset å sy så fydåå! läskigt. Men annars så gick det väl bra? eller?

efter det åkte jag hem å badade lite bubbelpool med mina vänner, som har ätit upp alla min mat. å jag är hungrig! å tänker inte köra bil nu. fast ska få äta hos mormor idag. mums.
var riktigt trevligt iaf fast jag som är dum i huvvet gjorde nått dumt såklart. fan säger jag bara men men. ååååh arg på mig. fast visste att det skulle vli nå liknande. men såå nu ha rjag förstört allt iaf. smaaart. :( lika bra? "allt som händer har en mening" men det känns inte bra tyvärr. Plus att jag slog i låret så har fått blåkaka. .( muhmuh
känns som jag vill ha nån å prata med.. HOH Hohoho vart är du?

nu ska jag försöka trolla ihop nått å äta. sen blir det desperate :D

shit asså
vadumjagär.
Blä. :*(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback