ensam hemma

nu har de två veckorna börja som ensam hemma. känns riktigt skönt förövrigt. igår vart det party.
Först äta på selmas tog en club sandwich sågottt plus 2 öl en shot å förrätt. fick endast betala för en öl. shit så snällt. :D fsat gav massa dricks ist. sen gick vi till sportbaren.VI var helt ensamma när vi kom dit fast rätt fort vart det folk överallt. riktigt trevligt. billigare drinkar å blev bjuden på öl så kom rätt bra undan ändå. vi fixade skjuts till smb och tog en sväng in på tellus. fast det blev inte så långvarigt. sedan home. hihi

nu har de ringt mig flera gånger om jobb. Ska jobba på selmas idag plus en gång till sen. på bistron och sedan på källarbaren 3 helger. så skojs
Fast ska erkänna att jag är på riktigt bra festhumör idag. fint väder plus att alla redansitter å dricker nu medans jag måste ut med hundarna. jaja. haha jag får ståååålar ist för att spendera. :D
och nästa helg blir skoj.

jag hälsar till alla er som sitter i Thailand.
HA det så soligt å tänk på miG!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback